Kampaň na OTA k podpoře příjezdového cestovního ruchu
Předmět plnění:
- kampaň na podporu příjezdového cestovního ruchu z Jižní Koreje
- poskytnutí všech služeb k realizaci destinační digitální marketingové kampaně k propagaci cestování zahraničních turistů do České republiky na silném rezervačním portálu OTA
- realizátor povinen zohlednit následující témata: romantická Praha s výhledy, romantická města snadno dostupná z Prahy, gastronomie, aktivity, nakupování
- cílem zakázky je zvýšit přítomnost destinací České republiky v rámci online platforem, a podpořit nárůst rezervací cestování zahraničních turistů do ČR s jasně měřitelnou konverzi kampaně
- více v příloze
Hodnoticí kritéria:
- výše garantovaného ekonomického přínosu kampaně - 60 %
- výkonnost KPI a zásah digitální marketingové kampaně - 20 %
- kvalita návrhu digitální marketingové kampaně - 20 %
Lokalita:
- Jižní Korea
Termín:
- březen 2025