Rámcová dohoda - Plánování médií propagační kampaně na podporu kvalitních potravin
Předmět plnění:
- poskytování služeb mediálního plánování a souvisejících služeb, směřující ke komunikační podpoře kvalitních potravin na období 3 let od účinnosti rámcové dohody
- aktuální analýzy mediálního trhu
- návrh mediální strategie a plánu pro optimalizaci zásahu kampaní
- návrh mediálního nákupu jednotlivých komunikačních kanálů
- návrh mediálních projektů na podporu strategie a realizace propagační kampaně na podporu kvalitních potravin
- realizace průběžného hodnocení kampaní, post - buy analýz a vyhodnocení komunikace značek kvality
- ostatní služby spojené s poskytováním mediálních služeb
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za dílčí plnění spočívající ve výkonech agentury - 30 %
- kvalita nabízeného řešení - 70 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- na dobu 3 let od nabytí účinnosti rámcové dohody